Lees voor
17 december 2021

Smartphone biedt zorgprofessionals veel voordelen

" alt=""/>

Groenhuysen streeft ernaar medewerkers zo eenvoudig mogelijk van cruciale informatie te voorzien. Een smartphone vormt hierbij een centrale rol.

Wat een probleem vormde: stille ontruimingsalarminstallaties die alleen via een pager of DECT oplossing certificeerbaar is conform NEN2575. Maar het is ons gelukt om ook een oplossing op basis van smartphones, wifi/4G en overige IP technologie door KIWA-R2B gecertificeerd te krijgen conform de NEN2575 norm. Medewerkers krijgen hiermee via een smartphone, voorzien van de IQMessenger SmartApp en het merkonafhankelijke IQ Messenger platform, meldingen binnen rondom brand en ontruiming.

Voor nieuwbouwlocatie Leonardushof betekent dit dat medewerkers met één smartphone, waarop alle alarmering (verpleegoproep, CareApp, brandmelding, dwaaldetectie etc.), inclusief alle cruciale informatie van de bewoners (ECD koppeling) en het gebouw paraat hebben.

Groenhuysen draait IQ Messenger in een gecentraliseerde private cloud en dit maakte de certificering extra uitdagend. Mede dankzij de fijne samenwerking tussen enkele partners van ons (IQ Messenger, AMR ICT en DataByte) is het gelukt deze mijlpaal te behalen. Naast het feit dat medewerkers op één smartphone alle informatie voorhanden hebben resulteert deze oplossing in een uniform werkproces, lagere Total Cost of Ownership (TCO = de levensduurcyclus) en een hogere bedrijfszekerheid van de ICT omgeving.

30 mei 2024

Kwaliteitsjaarverslag 2023

Groenhuysen staat voor ‘Ouder worden, jezelf blijven’. En daarmee bedoelen we dat we, nu en in de toekomst, onze cliënten in de regio Roosendaal en omstreken een goede kwaliteit van bestaan willen blijven bieden.